Податки та облік будівельної галузі 2024

12 Грудня

Облік витрат будівництва у інвестора, замовника та підрядника від А до Я: від планування до завершення проєкту нового будівництва та реконструкції.

Вартість участі у вебінарі 3900,00 грн. (без ПДВ)
Вартість участі у семінарі 4700,00 грн. (без ПДВ)

Можлива оплата з ПДВ

Доповідачі:

БІРЮЧЕНКО Вікторія Василівна

Директор аудиторської фірми «МТД Аудит», сертифікований аудитор. Міжнародні професійні сертифікації з фінансового обліку: IAB, US СPA; фінансовий менеджмент і управлінський облік: програма Hock Training для сертифікації US СРА. Сертифікований фахівець з міжнародної фінансової звітності (Диплом АССА DipIFR (Rus).

Програма:

  1. Бухгалтерський та податковий облік у замовника на етапах від планування до завершення і здачі об’єктів в експлуатацію:
  • витрати на містобудівні умови, ТЕО, проєкт, дозвільні документи, право користування земельною ділянкою;
  • знос будівель, тимчасові споруди, під’їзні шляхи, енергозабезпечення та комунальні, інші загальні витрати на буд. майданчику;
  • прямі витрати на етапі будівництва, обладнання, матеріали замовника, які передаються ген. підряднику для будівництва без передачі права власності;
  • витрати генерального підряду на будівництво, прямі контракти з субпідрядниками;
  • загальновиробничі витрати порядок та база для розподілу між об’єктами будівництва;
  • завершення будівництва, незаактовані витрати, відстрочені витрати, гарантійний резерв, резерв на обтяжливі контракти і т.і.;
  • витрати після завершення будівництва – добудова, заміна неякісних конструкцій, поточні витрати на електроенергію, інші комунальні витрати, плата за землю, передача об’єктів інженерної і соціальної інфраструктури експлуатуючим організаціям та/або місцевим громадам.
  1. Передача збудованих об’єктів власникам– інвестиційна нерухомість, власні основні засоби, обслуговування нерухомості після передачі прав власності частково або повністю третім особам.
  2. Розподіл витрат будівництва між Замовником і Девелопером при спільному фінансуванні ними нового будівництва&реконструкції по договору організації будівництва, ПДВ нарахувань по завершенні будівництва і закритті взаєморозрахунків.
  1. Бухгалтерський та податковий облік у генерального підрядника:
  • визнання доходу методом ступеня завершеності, облікова політика, документальне оформлення, проведення в обліку – зміна проєкту і обсягів будівництва, заохочувальні виплати ген. підряднику, контракти витрати +
  • претензії, зміна цін на ресурси кошторису, відхидення від проекту, додаткові роботи, відмова від прийняття робіт Замовником,
  • гарантійні витрати, страхування ризиків ген. підрядника, обтяжливі контракти;
  • облік витрат на експлуатацію будівельної техніки власної або орендованої, витрати на будівельну оснастку та інші будівельні інструменти, витрат на власне допоміжне виробництво;
  • складський та виробничий облік матеріалів та обладнання на буд. майданчику, оприбуткування, рух, списання, ТЗР, нестачі, псування інші втрати,
  • відображення в документах ген. підрядника обладнання та будівельних матеріалів придбаних для будівництва замовником будівництва;
  • додаткові витрати на виробничий персонал – медичне страхування, спецодяг, ЗІЗ, охорона праці, перевезення до буд. майданчика, навчання, проживання та харчування і т.і.
  1. Адміністративні витрати та витрати на збут різниці в складі таких витрат і порядку їх відображення в бухгалтерському обліку замовника і ген. підрядника.
  2. Фінансові витрати на будівництво – кредити від ІСІ, кредити від нерезидентів, капіталізація витрат на позики, податкові різниці по капіталізованим відсоткам на будівництво по фінансовим кредитам від нерезидентів.
  3. Особливості обліку будівництва що здійснюється власними силами без залучення генерального підрядника, в тому числі житлово-будівельні кооперативи, будівництво котеджів, спорудження некапітальних мобільних будинків для переселенців і т.і.
  4. Спеціальні податкові режими ПДВ для генерального підрядника та субпідрядників – касовий метод, метод довгострокового контракту, фінансування бюджетними коштами та коштами міжнародних донорів.
  5. Механізм розподілу вхідного ПДВ для «умовного продажу» відповідно до норм 198.5 статті 198 і 199.1 статті 199 ПКУ при виконанні будівництва об’єктів, операції продажу яких повністю або частково звільнені від ПДВ.
  6. Механізм розподілу вхідного ПДВ при застосуванні касового методу підрядними організаціями.
  7. Виписка податкових накладних підрядником у випадку відмови Замовника або генерального підрядника від підписання актів виконаних робіт.
  8. Звичайна ціна на роботи виконані підрядними будівельними організаціями, в чому різниця між генеральним підрядником і субпідрядними будівельними організаціями які виконують БМР власними силами.
  9. Подія для нарахування податкових зобов’язань по окремим подіям – втрати будматеріалів від псування, знищення під час обстрілів, розкрадань на буд. майданчику, безплатні передачі робіт або об’єктів третім особам включаючи для потреб оборони, для ОСББ і т.і.
  10. Перерахунок договірної ціни якщо «заднім числом» замовник будівництва (державні органи&органи місцевої влади) застосував до будівельних контрактів пільгу з ПДВ.

_________________________________________________________

Вартість участі у вебінарі 3900,00 грн. (без ПДВ)
Вартість участі у семінарі 4700,00 грн. (без ПДВ)

Можлива оплата з ПДВ

Місце проведення:
м. Київ, вул. Михайлівська,1/3, готель “Козацький”