Облік витрат будівництва у інвестора, замовника та підрядника від А до Я: від планування до завершення проєкту нового будівництва та реконструкції.
Вартість участі у вебінарі 3900,00 грн. (без ПДВ)
Вартість участі у семінарі 4700,00 грн. (без ПДВ)
Можлива оплата з ПДВ
Доповідачі:
БІРЮЧЕНКО Вікторія Василівна
Директор аудиторської фірми «МТД Аудит», сертифікований аудитор. Міжнародні професійні сертифікації з фінансового обліку: IAB, US СPA; фінансовий менеджмент і управлінський облік: програма Hock Training для сертифікації US СРА. Сертифікований фахівець з міжнародної фінансової звітності (Диплом АССА DipIFR (Rus).
Програма:
- Бухгалтерський та податковий облік у замовника на етапах від планування до завершення і здачі об’єктів в експлуатацію:
- витрати на містобудівні умови, ТЕО, проєкт, дозвільні документи, право користування земельною ділянкою;
- знос будівель, тимчасові споруди, під’їзні шляхи, енергозабезпечення та комунальні, інші загальні витрати на буд. майданчику;
- прямі витрати на етапі будівництва, обладнання, матеріали замовника, які передаються ген. підряднику для будівництва без передачі права власності;
- витрати генерального підряду на будівництво, прямі контракти з субпідрядниками;
- загальновиробничі витрати порядок та база для розподілу між об’єктами будівництва;
- завершення будівництва, незаактовані витрати, відстрочені витрати, гарантійний резерв, резерв на обтяжливі контракти і т.і.;
- витрати після завершення будівництва – добудова, заміна неякісних конструкцій, поточні витрати на електроенергію, інші комунальні витрати, плата за землю, передача об’єктів інженерної і соціальної інфраструктури експлуатуючим організаціям та/або місцевим громадам.
- Передача збудованих об’єктів власникам– інвестиційна нерухомість, власні основні засоби, обслуговування нерухомості після передачі прав власності частково або повністю третім особам.
- Розподіл витрат будівництва між Замовником і Девелопером при спільному фінансуванні ними нового будівництва&реконструкції по договору організації будівництва, ПДВ нарахувань по завершенні будівництва і закритті взаєморозрахунків.
- Бухгалтерський та податковий облік у генерального підрядника:
- визнання доходу методом ступеня завершеності, облікова політика, документальне оформлення, проведення в обліку – зміна проєкту і обсягів будівництва, заохочувальні виплати ген. підряднику, контракти витрати +
- претензії, зміна цін на ресурси кошторису, відхидення від проекту, додаткові роботи, відмова від прийняття робіт Замовником,
- гарантійні витрати, страхування ризиків ген. підрядника, обтяжливі контракти;
- облік витрат на експлуатацію будівельної техніки власної або орендованої, витрати на будівельну оснастку та інші будівельні інструменти, витрат на власне допоміжне виробництво;
- складський та виробничий облік матеріалів та обладнання на буд. майданчику, оприбуткування, рух, списання, ТЗР, нестачі, псування інші втрати,
- відображення в документах ген. підрядника обладнання та будівельних матеріалів придбаних для будівництва замовником будівництва;
- додаткові витрати на виробничий персонал – медичне страхування, спецодяг, ЗІЗ, охорона праці, перевезення до буд. майданчика, навчання, проживання та харчування і т.і.
- Адміністративні витрати та витрати на збут різниці в складі таких витрат і порядку їх відображення в бухгалтерському обліку замовника і ген. підрядника.
- Фінансові витрати на будівництво – кредити від ІСІ, кредити від нерезидентів, капіталізація витрат на позики, податкові різниці по капіталізованим відсоткам на будівництво по фінансовим кредитам від нерезидентів.
- Особливості обліку будівництва що здійснюється власними силами без залучення генерального підрядника, в тому числі житлово-будівельні кооперативи, будівництво котеджів, спорудження некапітальних мобільних будинків для переселенців і т.і.
- Спеціальні податкові режими ПДВ для генерального підрядника та субпідрядників – касовий метод, метод довгострокового контракту, фінансування бюджетними коштами та коштами міжнародних донорів.
- Механізм розподілу вхідного ПДВ для «умовного продажу» відповідно до норм 198.5 статті 198 і 199.1 статті 199 ПКУ при виконанні будівництва об’єктів, операції продажу яких повністю або частково звільнені від ПДВ.
- Механізм розподілу вхідного ПДВ при застосуванні касового методу підрядними організаціями.
- Виписка податкових накладних підрядником у випадку відмови Замовника або генерального підрядника від підписання актів виконаних робіт.
- Звичайна ціна на роботи виконані підрядними будівельними організаціями, в чому різниця між генеральним підрядником і субпідрядними будівельними організаціями які виконують БМР власними силами.
- Подія для нарахування податкових зобов’язань по окремим подіям – втрати будматеріалів від псування, знищення під час обстрілів, розкрадань на буд. майданчику, безплатні передачі робіт або об’єктів третім особам включаючи для потреб оборони, для ОСББ і т.і.
- Перерахунок договірної ціни якщо «заднім числом» замовник будівництва (державні органи&органи місцевої влади) застосував до будівельних контрактів пільгу з ПДВ.
_________________________________________________________
Вартість участі у вебінарі 3900,00 грн. (без ПДВ)
Вартість участі у семінарі 4700,00 грн. (без ПДВ)
Можлива оплата з ПДВ