Тендери. PROZORRO. Публічні електронні закупівлі. Допорогові закупівлі. Закон Про Моніторинг закупівель. Перевірки ДАСУ. Проведення закупівель в 2021!

Для Замовників та Учасників

 

ДЕРЖАВНІ / ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ В УКРАЇНІ - 2021/2022.

Нові законодавчі зміни. Регулювання та контроль! 

Нова редакція Закону «Про публічні закупівлі» зі змінами. Аналіз змін. 

Закупівлі товарів, робіт і послуг за новими правилами.

Моніторинг. Контроль та перевірки. Державна аудиторська служба України (ДАСУ)

 

 10 грудня 2021р., м.Київ

 

Вартість ON-LINE участі: 2250 грн. (без ПДВ). Ціна зі знижками! Можлива оплата з ПДВ.

Участь в залі, м. Київ: 2650 грн. (м.Київ, без ПДВ).

 

 

Знижки за 2-х учасників - 5%, за 3-х та більше - 10%!

Знижки для постійних клієнтів!

У роботі семінару бере участь:

МАКСИМЕНКО З.В. – Експерт з питань держзакупівель з 15 річним досвідом в наданні консалтингових послуг. Брала участь в розробці законодавства і нормативно-правових актів сфери держзакупівель. Автор методичних рекомендацій в системі державних закупівель товарів, робіт і послуг. Сертифікати по правилам The World Bank Group. Стажувалася в Польщі, Фінляндії. ОДИН З НАЙКРАЩИХ ЛЕКТОРІВ-КОНСУЛЬТАНТІВ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.


БОРОВИК М. – тренер по продукту YouControl.

ПРОГРАМА:

З 1 січня 2022 року Уповноважені Особи обов'язково мають пройти тестування на веб-порталі Уповноваженого органу для підтвердження свого рівня володіння необхідними (базовими) знаннями у сфері публічних закупівель.

Програма підвищення кваліфікації допоможе Вам не тільки почуватися впевнено під час проходження обов'язкового тестування, а також проводити закупівлі швидко, ефективно та без помилок.

Із вступом у дію нової редакції Закону «Про публічні закупівлі» зі змінами Законом України № 1530, які набрали чинності з 26.06.2021 виникає  багато запитань щодо аспектів публічних закупівель. Особливо щодо переходу та виконання функцій Уповноваженої особи. 

Нагадаємо: уповноважена особа відповідно до ч.1 ст. 11 Закону є відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. 

Уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту).

 

Найактуальніші запитання від Замовників на які ви отримаєте відповіді під час навчання:

  • Чи обов'язково проходити тестування для УО?
  • Як уповноваженій особі приступити до роботи?
  • Як відбуватиметься тестування та перехід на УО в системі Prozorro?
  • Якщо особа, яку призначають УО не здасть тестування, обов'язки УО з неї треба зняти?
  • Хто може виконувати обов'язки УО на момент її відсутності?
  • Який спосіб призначення Уповноваженої особи кращий?
  • Хто повинен затверджувати річний план закупівель та зміни до нього, якщо після 01.01.2022 у Замовника для організації спрощених процедур  декілька УО?
  • У разі оприлюднення договору без використання електронної системи закупівель УО складає протокол?
  • Чи може замовник укласти з уповноваженою особою не трудовий договір (контракт), а договір про надання послуг?
  • Чи не буде порушенням, якщо УО стане помічник депутата облради?
  • Коли  можна ліквідувати ТК і всі обов'язки по закупівлях покласти на УО?
  • Чи може бути у комунальному підприємстві дві уповноважені особи?

 

Розглянемо останні зміни в законодавстві при поданні пропозицій Учасниками, щоб не пропустити найважливішого та на що варто звернути увагу.


Накладення КЕП/УЕП при поданні пропозицій.

У чому різниця між кваліфікованим та удосконаленим електронним підписом, який електронний підпис має бути у ФОП та суб'єкта господарювання юридичної особи

 

Дискримінаційні вимоги у тендерній документації замовника та можливості впливу на замовника.

Найпоширеніші дискримінаційні вимоги, які встановлюють замовники


Електронізація статті 17 Закону.

Механізм підтвердження відсутності підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі за статтею 17 Закону.

 

Основні вимоги до договору та внесення змін до договору.

Внесення змін до договору про закупівлю, права замовника і учасника та які  зміни можуть призвести до визнання договору недійсним.


Збільшення ціни за одиницю товару.

Підстав для внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару до 10 %, щоб замовник погодився на такі зміни.

Оскарження публічних закупівель.

Процес оскарження закупівлі в частині строків, прав, обов'язків та можливостей.

Відхилення учасника процедури закупівлі, тендерної пропозиції учасника, відміна закупівлі.

Типові помилки учасника, що призводять до їх відхилення, а також типові помилки замовників під час відміни процедури закупівлі та механізм оскарження безпідставних відмін.

 

Проект Закону України  № 5309 від 29.03.2021  «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів щодо вдосконалення системи оскраження публічних закупівель»

Пропонується:

- передбачити визначення поняття «адміністратор електронної системи закупівель», оскільки воно часто вживається у підзаконних нормативно-правових актах;

- уточнення чинних положень щодо забезпечення функціонування електронного каталогу, у тому числі за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього (на сьогодні Порядком формування та використання електронного каталогу, затвердженим постановою КМУ №822 від 14.09.2020 року, передбачений механізм користування електронним каталогом);

- включення лізингу до переліку послуг на які поширюється дія Закону України «Про публічні закупівлі» (як це було передбачено в Законі України «Про публічні закупівлі» до прийняття його у новій редакції від 19.04.2020 року);

- технічне виправлення посилань на коректні частини статті, які передбачають умови проведення спрощених закупівель;

- уточнено, що дія Закону України «Про публічні закупівлі» не поширюється на послуги фінансових установ щодо надання кредитів, гарантій, а також послуги, необхідні для підготовки та реалізації інвестиційних проектів, проектів державно-приватного партнерства, у тому числі концесії, які надаються міжнародними фінансовими організаціями, членом яких є Україна. А також зазначено, що міжнародними фінансовими організаціями є Міжнародний банк реконструкції та розвитку, Міжнародна фінансова корпорація, Багатостороннє агентство з гарантування інвестицій, Міжнародна асоціація розвитку, Європейський банк реконструкції та розвитку, Європейський інвестиційний банк, Північний інвестиційний банк, а також інші міжнародні фінансові організації, членом яких є Україна.

- передбачено можливість придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, без застосування порядку проведення спрощених закупівель, у випадку, якщо:

двічі скасовано не тільки спрощену закупівлю загалом, а й скасовано частково (за лотом);

закупівля товарів і послуг здійснюється у підприємства або організації, що засноване(а) громадською організацією осіб з інвалідністю та отримало(а) дозвіл на право користування пільгами з оподаткування відповідно до законодавства, а не загалом у підприємств громадських організацій осіб з інвалідністю;

- уточнено строки оприлюднення інформації про закупівлю під час проведення спрощеної закупівлі для уникнення різночитань;

- уточнено, що у випадку застосування переговорної процедури замовниками, які зобов’язані здійснювати закупівлі через централізовану закупівельну організацію, закупівля проводиться самостійно, без передачі потреби про закупівлю таких товарів та послуг до централізованої закупівельної організації для уникнення різночитань;

- уточнено момент початку періоду уточнення інформації про закупівлю під час проведення спрощеної закупівлі, а також строку для подання пропозицій для уникнення різночитань;

- передбачено право замовника укласти договір про закупівлю з учасником, що визнаний переможцем на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю задля прискорення процедури спрощеної закупівлі.

 

НОВИЙ ЗАКОН "Про публічні закупівлі"! Аналіз змін! Покращення ProZorro. 

1. Запуск Prozorro Market! Третя закупівельна революція!
КМУ прийняв Постанову «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу».

Як купити товар у кілька кліків! Як продавати товар на Prozorro Market?

  • Замовник зазначає інформацію про товару та його кількість, строк, місце, спосіб поставки, умови оплати та кінцевий строк подання ціни пропозицій.
  • Постачальники, які продають схожий товар у маркеті, можуть подати свої цінові пропозиції.
  • 1 раз кваліфікуватись і потім просто чекати замовлень.
  • Переможець — той, хто запропонує найнижчу ціну — визначатиметься системою автоматично.

2. Проста, швидка, ефективна процедура (альтернатива обов`язковим спрощеним закупівлям):

  • Від оголошення до підписання угоди — 1 доба.
  • Уповноважена особа витратить не більше ніж 20 хв.
  • Без потреби щоразу складати тендерну документацію, оголошувати закупівлі та перевіряти пропозиції.

3. Нові терміни в новому Законі. Категоризація замовників.

  • Аномально низька ціна тендерної пропозиції.
  • Вартість життєвого циклу.
  • Електронний каталог.
  • Спрощені (допорогові) закупівлі.

4. Обов’язковість використання Prozorro при закупівлях від 50 000 грн.

  • Нова спрощена процедура. Виводить з тіні понад 250 тис. закупівель.

5. Аномально низькі цінові пропозиції - автоматичне відхилення.

  • Як визначити правильно? Критерії.
  • На понад 40% відрізняються від середньої ціни пропозиції для боротьби з «демпінгом цін», який призводить до закупівель неякісних товарів і послуг, або змушує бюджетні установи погоджуватись на менший об’єм закупівлі.
  • Як працюватиме? Аргументи підтвердження аномально низької ціни. Подача підтверджуючих документів.
  • Захист конфіденційності, наприклад, технологій, що дають можливість пропонувати більш низьку ціну...
  • Обґрунтування. Оцінка достатності обґрунтування аномально низької ціни. Порядок та строк подачі.
  • Як запобігти безпідставному відхиленню тендерної пропозиції учасника?

6. Не виконали раніше умови договору - можливість відхилення пропозиції постачальників!

7. АМКУ. Боротьба з «оскаржувальним тролінгом».

  • Можливість впровадження диференційованої плати за оскарження тендеру в АМКУ постановою Уряду (% від вартості предмета закупівлі).
  • Неможливість відкликати скаргу.
  • Для протидії тролінгу та блокуванню тендера до розгляду будуть прийматися тільки проплачені скарги, а відкликати їх буде неможливо.

8. Prozorro market (електронні каталоги) – «онлайн-магазин» для бюджетних установ.

  • Електронні каталоги поширених товарів. Адміністрування централізованими закупівельними організаціями.
  • Межі сум. Чи є альтернативою спрощеним закупівлям?

9. Аналіз ринку. Можливість консультацій з бізнесом з боку бюджетних установ.

  • Мета. Як проводити?
  • Як не порушити вимоги Закону та зберегти недискримінаційний підхід до потенційних учасників закупівлі?

10. Виправлення помилок у тендерних пропозиціях.

  • Можливість виправити невідповідність в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної прпопозиції, протягом 24 годин.
  • Дозволить переможцю не втратити тендер, а держзамовнику зберегти найбільш вигідну пропозицію.

11. "Нецінові критерії оцінки" тендерних пропозицій.

  • Запровадження. Новий підхід щодо оцінювання пропозицій. Чи залишається ціна основним критерієм оцінки тендерної пропозиції?
  • Доповнений перелік товарів та послуг для визначення переможців. Розширення сфери застосування нецінових критеріїв.
  • Наслідки неврахування нецінових критеріїв при визначенні переможця.

12. "Вартість життєвого циклу" предмету закупівлі.

  • За якою методикою розраховується вартість життєвого циклу?
  • Застосування методики оцінки пропозицій - нові норми Закону.
  • Порядок підтвердження учасником процедури закупівлі обґрунтованості розрахунку вартості життєвого циклу?
  • Чи визначені чіткі критерії, за якими можуть обґрунтовувати вартість життєвого циклу?

13. ПЕРСОНАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПОСАДОВИХ ОСІБ (зокрема, керівників, уповноважених осіб).

  • За порушення у сфері публічних закупівель для службових (посадових), уповноважених осіб: штраф 34.000-170.000 грн.
  • Ризики учасників та замовників. Можливості їх мінімізації.
  • Підстави складання протоколу.
  • Строк притягнення до адміністративної відповідальності.
  • Які порушення про закупівлі передбачені у прикінцевих положеннях?
  • Практичні рекомендації щодо процесу перевірок.
  • Стаття 164 прим. 14 КУАП “Порушення законодавства про закупівлі”. Практика її застосування.
  • Ст. 38 КУАП. Відповідальність. Не суттєві порушення/штрафи: стягуються ДАСУ. Суттєві порушення/штрафи: стягуються в судовому порядку.
  • Накладення відповідних штрафів за рішенням суду.
14. Перехідний період.
  • Закупівлі за «старим» Законом: як завершуємо?
  • Закупівлі за «новим» Законом: коли розпочинаємо.

15. Багато інших змін та доповнень!

 

Планування закупівель.

Плануємо закупівлі  без порушення  законодавства. Як здійснювати планування закупівель на початку року при відсутності повного фінансування на рік?  Яку процедури обирати (відкриті або спрощені закупівлі) при здійсненні закупівель на початку року?

Порядок. Основні умови планування. Ризики при визначенні предмета закупівлі. Очікувана вартість.

1. Планування: аналіз новацій. Ефективна організація закупівель протягом року.
2. Річний план держ закупівель. 

  • Формування. Коли публікувати.
  • Строки оприлюднення Річного плану закупівель.
  • Очікувана вартість предмета закупівлі. Як визначати? Застосування методики HK 024 визначення очікуваної вартості.

3. ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЕЛЬ.

  • Новий порядок визначення. Особливості визначення окремих предметів закупівель.
  • Можливості ділення та об’єднання предмета закупівлі: порушення або правомірне рішення.
  • Національний класифікатор України «Єдиний закупівельний словник» (CPV:2015, IDT) ДК 021:2015. Особливості роботи.
  • Відшкодування, законні варіанти уникнення проведення відповідних процедур закупівель.
  • Технічна специфікація до предмету закупівлі.

4. Вибір процедури закупівлі.

  • Проведення закупівель наприкінці та на початку року.

5. Порядок оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу: строки, витрати.

  • Рекомендації щодо роботи з веб-порталом з питань державних закупівель щодо оприлюднення інформації.
  • Розміщення інформації англійською мовою.

6. Строки проведення процедур закупівель.
7. Окремі етапи організації та проведення процедур закупівель.

  • Вибір строку подання пропозицій конкурсних торгів.
  • Окремі аспекти складання оголошення про заплановану закупівлю.

8. Рамкові угоди. Здійснення закупівель.

  • Порядок визначення генеральних замовників та їх взаємодія з замовниками за рамковими угодами.
  • Особливості виконання рамкових угод.
  • Перелік товарів і послуг, які можуть закуповуватися за рамковими угодами.

 

ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ! Здійснення закупівлі по-новому: від переговорної процедури до відкритих торгів.

1. Закон України «Про ринок електричної енергії» №2019-VIII регулює  відносини, пов’язані з виробництвом, передачею, розподілом, купівлею-продажем, постачанням електричної енергії споживачам.

2. Продовжують діяти і окремі норми Закону України «Про електроенергетику» від 16.10.1997 № 575/97-ВР.
Окремі зміни у порядку функціонування ринку електричної енергії, запроваджені Законом № 2019, торкнуться безпосередньо й замовників.

3. При закупівлі електроенергії замовники повинні застосовувати норми Закону України «Про публічні закупівлі».

4. Питання, які будуть розглянуті на семінарі:

  • Специфіка форм договорів для закупівлі електричної енергії.
  • Закупівля електроенергії за новим порядком.
  • Закупівля електроенергії після розподілу видів діяльності на ринку.
  • Постачання електроенергії постачальником універсальної послуги або постачальником «останньої надії». Як  визначитись?
  • Розподіл електричної енергії Новий порядок - з 11 грудня 2018!
  • Закупівля електроенергії в 2019 - переговорна процедура чи відкриті торги.

 

ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.

1. Примірна тендерна документація та особливості її розроблення.

  • Наказ Мінекономрозвитку.
  • Роз’яснення та зміна тендерної документації.

2. Кваліфікаційні критерії відбору учасників або Вартість життєвого циклу.

  • Зміни за новим Законом!
  • Кваліфікація учасників. Акцепт / відхилення. Нові кваліфікаційні критерії та умови їй встановлення.
  • Як вимагати підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям? Нові можливості підтвердження.

3. Виконання аналогічних договорів – правомірна вимога чи дискримінація.
4. Технічна специфікація. Особливості складання. Особливості формування.
5. Забезпечення. Оптимальний вибір способу і розміру забезпечення.

  • Забезпечення тендерної пропозиції.
  • Забезпечення виконання договору про закупівлю.

6. Критерії оцінки: ціна чи ціна з урахуванням інших показників. Варіанти методик оцінки.
7. Встановлення, виконання та перевірка окремих вимог тендерної документації (кваліфікаційної документації).


 

ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.

1. Проблемні питання складання договору.
2. Строки на укладання договору за результатами процедури закупівлі. Дотримання. Відповідальність сторін.
  • Публікація договору. Моніторинг і статистика.
3. Умови договору про закупівлю.
  • Можливість внесення змін в умови договору. Внесення змін до істотних умов договору. Підстави.
  • Коливання ціни, як причина змінити договір.
  • Коливання курсу: захист від фінансових втрат.
  • Краща якість товару або заміна аналогами.
  • Можливість застосування попередньої оплати.
  • Оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору, звіту про виконання договору. Строки для оприлюднення.

4. Забезпечення виконання договору про закупівлю.
5. Пролонгування договору на наступний період.
6. Зміна статусу платника податків.
7. Недійсність договору про закупівлю.
8. Підстави визнання договору нікчемним.
9. Форс-мажор. КАРАНТИН ТА ФОРС-МАЖОР.
10. Штрафи в договорі.

 

Загальні умови здійснення закупівель за постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 № 225 щодо проведення закупівель для запобігання виникненню та поширенню епідемії короновірусної хвороби (COVID-19).

Порядок, організація та проведення закупівель Уповноваженою особою замовника. Складання протоколів закупівель, обгрунтування закупівель, проведення переговорів при здійсненні закупівель та оприлюднення звітних документів.

Особливості укладання договорів.

  • Як опублікувати звіт про укладений договір та опублікувати його згідно вимог статті 10 Закону.
  • Строки оприлюднення інформації та звітних документів на майданчику для закупівлі товарів для боротьби з COVID-19.


ОСКАРЖЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ. Особливості розгляду скарг.
Нові зміни щодо розгляду скарг АМКУ (Проект Закону № 2652 щодо вдосконалення процедур оскарження).

1. ЗМІНИ в оскарженні за Законом.

  • Бізнес може оскаржувати відміну процедури та відхилення всіх пропозицій.
  • Заборонено відміняти процедуру під час оскарження.
  • За невиконання рішення АМКУ передбачена відповідальність керівника замовника та штраф у 85.000 грн.

2. Поширені види ПОРУШЕНЬ!

3. Порядок оскарження процедур закупівлі. Способи оскарження.

  • Функції Колегії АМКУ.
  • Перегляд механізму розгляду скарг запропонований в новому занопроекті № 2652 (Комісія з рогляду скарг).
  • Зміни запропоновані щодо оптимізації процесів процедури оскарження в ел. системі закупівель.
  • Уніфікація рішень органу оскарження.
  • Дискримінаційні вимоги. Їх приклади.
  • Основні вимоги стосовно підстав для подання скарги.

4. ОСКАРЖЕННЯ:

  • Умови тендерної документації. Вимоги.
  • Порушень і дискримінації в проекті договору. Вимоги.
  • Технічних, якісних та кількісних характеристик закупівель.
  • Рішення замовника за результатами розгдяду процедур закупівель.
  • Особливості оскарження в "євро торгах".
  • Практика АМКУ щодо оскаржень понять "еквівалент" та "аналогічгий договір".
  • Особливості застосування статті 17 Закону та практика АМКУ оскарження щодо "пов'язаних осіб".

5. Скарга.

  • Неможливо відкликати скаргу! Чому?
  • Вартість подання скарги. Чи можливо повернути сплачені кошти?
  • Строки розгляду скарги.

6. Чи може замовник усунути порушення самостійно?
7. Наслідки підписання договору під час оскарження процедури.
8. Участь в засіданні органу оскарження.

9. Оскарження в суді.

  • АМКУ або суд?
  • До якого суду звертатись?

10. Оскарження в АМКУ.

  • Популярні види порушень.
  • Скарга. Строки подання та зміст скарги. Оплата.
  • Порядок розгляду скарги про антиконкурентні узгоджені дії
  • Деталі, які впливають на прийняття та розгляд скарги.
  • Участь в засіданні АМКУ.
  • Практика АМКУ при розгляді справ.
  • Портал DoZorro як інструмент оскарження допорогових закупівель та інструмент впливу на замовників і результати торгів.

11. Антиконкурентні узгоджені дії у вигляді спотворення результатів торгів.

  • Порядок розгляду даних справ.
  • Відповідальність.
  • Як оскаржити рішення АМКУ з таким порушенням.

12. Відповідальність Замовника у разі оскарження закупівлі.

  • Розмір штрафів для замовника за невиконання рішення АМКУ як органу оскарження.

 

ЗМІНИ ЗАКОНОДАВСТВА! Порядок закупівель з урахуванням нових вимог: правові та організаційні аспекти.
ЕЛЕКТРОННІ ЗАКУПІВЛІ 2021! PROZORRO. Процедури закупівель. Практика та особливості їх проведення.

СПРОЩЕНІ (Допорогові) ЗАКУПІВЛІ.
Чим замінили Наказ №35 "Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель"?

1. Цінові межі.

  • При якій вартості предмету закупівлі обов’язкове застосування спрощеної процедури.

2. Нововведення! Особливості спрощених (допорогових) закупівель.

  • Як правильно визначити вимоги до предмету спрощеної закупівлі?
  • Відсутність тендерної документації.
  • Скорочений строк подання учасниками пропозицій та їх розгляду замовником.
  • Можливість визначення переможця за наявності тільки 1 учасника тощо.
  • У яких випадках замовник може здійснити допорогову закупівлю без застосування спрощеної процедури закупівлі?

3. Обмеження закупівлі додаткового обсягу товару / додаткових аналогічних робіт (послуг) в учасника після укладення з ним договору.
4. Види процедур закупівель.
5. Уточнення до процедур закупівель.
6. Склад документів в пропозиції.
7. Етапи участі в аукціоні.
8. Кваліфікація учасників.
9. Складання договору.
10. Електронні каталоги товарів, послуг для закупівлі при допорогах  в ProZorro.

  • Новий спосіб придбання товарів робіт та послуг? Новий механізм!
  • Закупівлі в електронних каталогах та їх особливості.
  • Вартісні межі. Принцип проведення спрощеної закупівлі.
  • Особливості оцінки пропозицій.
  • Чи обов'язково проводити спрощену закупівлю через електронну систему?
  • Умови придбання товарів, робіт та послуг без застосування спрощеної процедури закупівлі.
  • Нові строки звітування в допорогах та спрощених закупівлях.

 

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУР ЗАКУПІВЕЛЬ. 

1. Окремі етапи.
2. Спрощені закупівлі.
3. Торги з обмеженою участю.

  • Нова процедура. Умови застосування. Строки проведення.
  • Етапи проведення торгів з обмеженою участю.
  • Кількість учасників. Кваліфікаційний відбір учасників.
  • Особливості застосування процедури закупівлі.
  • Можливість зміни ціни та інших характеристик предмету закупівлі на другому етапі торгів з обмеженою участю?

4. Відкриті торги (українських та європейських). Особливості проведення.

  • Нові умови проведення відкритих торгів та євро торгів.

5. Переговорна процедура.

  • Особливості застосування.
  • Нові підстави, Порядок та Умови застосування переговорної процедури закупівлі.
  • Обґрунтування підстави для застосування процедури закупівлі.
  • Які документи вимагати від учасника?
  • Стаття 17 Закону: випадки в яких вимагаємо.
  • Випадки в яких відміняємо переговорну процедури закупівлі.
  • Наслідки проведення переговорної процедури закупівлі для замовника.
  • Закупівля енергоносіїв, водо-, теплопостачання, водовідведення тощо.
  • Нове при здійсненні закупівлі природного газу.

6. Зміни до статті 17 Закону.

  • Нові підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.
  • Коли замовник приймає рішення про відмову учасникові в участі у закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника?
  • Строки подання документів переможцем.

7. Конкурентний діалог. 

  • Процедура. Організація та проведення.

8. Порядок отримання тендерних пропозицій.

  • Нововведення при проведенні аукціону: необхідність встановлення розміру мінімального кроку аукціону для пропозиції учасника.

9. Оцінка тендерних пропозицій та кваліфікаційних вимог учасників.

  • Особливості здійснення вибору переможця.
  • Виправлення арифметичних помилок.
  • "Нецінові критерії оцінки".
  • Застосування методики оцінки пропозицій як "Вартість життєвого циклу".

10. Порядок ВІДХИЛЕННЯ тендерних пропозицій.

  • Причини відхилення пропозицій конкурсних торгів.

11. Відміна торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.

  • Повідомлення про намір укласти договір.
  • Інформування учасників про результати проведення процедури закупівлі.

12. Визначення переможця.

  • Вимоги до переможця для укладання договору про закупівлю.

13. Анулювання переможця. Відхилення пропозиції потенційного переможця.
14. Звітування за процедурами закупівлі.

  • Строки рахуємо по-новому.
  • Звіт про результати проведення процедури закупівлі: випадки в яких система публікує автоматично.
  • Коли необхідно розміщувати повідомлення про внесення змін до договору.
  • Звіт про виконання договору. Що змінилось?

 

УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА! ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ. КОМІТЕТ З КОНКУРСНИХ ТОРГІВ. Що змінилося?

1. Новели організації закупівельної діяльності замовника за новим Законом "Про публічні закупівлі".
2. Перехід від тендерних комітетів до Уповноважених осіб.

  • Перехід від колективної до персональної відповідальності за організацію та проведення закупівель?

3. Хто займається організацією та проведенням закупівель?
4. Організація діяльності комітету з конкурсних торгів.
5. Уповноважена особа в організації щодо проведення запівель.

  • Правовий статус. Вимоги до уповноваженої особи замовника. Вимоги щодо уникнення конфлікту інтересів.
  • Призначення (визначення). На підставі яких документів здійснює  повноваження.
  • Положення про Уповноважену особу.
  • Як оформлювати рішення Уповноваженої особи?
  • Основні питання функціонування.

6. Нова посада - Фахівець з публічних закупівель.
7. Хто приймає рішення та їх легітимність.
8. Хто входить до складу.
9. Проблемні питання.
10. Законодавчі колізії та шляхи їх вирішення.
11. Корупційні ризики та складові.
12. Новела! Виключення з поняття "пов'язаності осіб" членів тендерного комітету замовника.

 


ОКРЕМІ ПИТАННЯ ЩОДО УЧАСНИКІВ ТОРГІВ.
1. Участь у закупівлях згідно Закону України «Про публічні закупівлі»:

  • Джерела інформації про торги.
  • Запити на отримання роз’яснень щодо тендерної документації.
  • Порядок внесення змін до тендерної документації та проекту договору про закупівлю.
  • Необхідність подовження строку подання пропозицій (перенесення торгів на пізнішу дату);
  • Підготовка пропозиції.

2. Участь у Спрощених закупівлях

  • Порядок проведення. Правомірність встановлення з боку замовників окремих вимог. Механізми оскарження дій та рішень замовників.

3. Виконання окремих вимог тендерної документації.

  • Виписка/Витяг з Єдиного державного реєстру юр.осіб, ФОП в електронному вигляді. Інформація з ЄДРПОУ. Інформація про платника податків.
  • Можливість отримання інформації про відсутність банкрутства юридичної особи та фізичної особи-підприємця через Інтернет.
  • Використання даних відкритих баз та реєстрів при підготовці пропозиції.
  • Можливість забезпечувати собі «конкурента» на торгах в рамках Закону України «Про публічні закупівлі».
  • Тендерне забезпечення та забезпечення виконання умов договору.
  • Відмова в участі у процедурі закупівлі, у разі не виконання вимог статті 17 Закону України;
  • Подання тендерної пропозиції.
  • Процедура розкриття пропозицій: аукціон, оцінка тендерних пропозицій.
  • Розгляд пропозицій. Визначення переможця.
  • Строки та способи надання документів, після наміру замовника укласти договір з переможцем.

4. Коригування умов договору:

  • Зміна ціни, номенклатури, обсягу.

 


Вартість ON-LINE участі: 2650 грн. (без ПДВ). Ціна зі знижками! Можлива оплата з ПДВ.

Участь в залі, м. Київ: 2650 грн. (без ПДВ).

 

Регламент:

10.00-12.00 Блок 1
12.00-12.10 Перерва
12.10-14.10
Блок 2
14.15-16.00 Відповіді на індивідуальні запитання учасників. Кількість запитань НЕ ЛІМІТОВАНА!

 

У вартість вебінару включено:

  • навчання та консультації, відповіді на запитання;
  • забезпечення новими нормативними документами;
  • сертифікат.

 

Повернутися до календаря семінарів >>

Замовити послугу:
Зареєструватися на семінар: 

on-line

Написати нам листа: 

 centrkonsult@gmail.com

 

Зателефонувати: 

(050) 412-22-78, (096) 404-49-31