Тендери. PROZORRO. Публічні електронні закупівлі. Допорогові закупівлі. Закон Про Моніторинг закупівель. Перевірки ДАСУ. Проведення закупівель в 2019!

Для Замовників та Учасників

ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ В УКРАЇНІ
ТЕНДЕРИ 2019: Зміни! Регулювання. Контроль! 
Закон "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ"!
Електронні закупівлі: практика. Допорогові закупівлі.
Моніторинг. Контроль та перевірки. Державна аудиторська служба України (ДАСУ)

 

22 червня 2019р.

м.Київ, вул.Михайлівська 13 - готель "Козацький" (ст.м. "Майдан Незалежності")

У роботі семінару бере участь:

МАКСИМЕНКО З.В. – Експерт з питань держзакупівель з 15 річним досвідом в наданні консалтингових послуг. Брала участь в розробці законодавства і нормативно-правових актів сфери держзакупівель. Автор методичних рекомендацій в системі державних закупівель товарів, робіт і послуг. Сертифікати по правилам The World Bank Group. Стажувалася в Польщі, Фінляндії. ОДИН З НАЙКРАЩИХ ЛЕКТОРІВ-КОНСУЛЬТАНТІВ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.


ПАРФИНЮК Олена - Експерт по роботі системи PROZORRO. Спеціаліст по роботі з державними замовниками одного з майданчиків PROZORRO.

ПРОГРАМА:

ПРАКТИКА 2019 ЗАКОНУ "ЩОДО ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЕЛЬ", № 2265-VII.

1. Контроль за здійсненням закупівель та основні аспекти перевірок.

2. Перевірки по-новому Державної аудиторської служби України (ДАСУ):

  • Нові права ДАСУ. Функції та повноваження ДАСУ та її територіальних органів під час проведення перевірок публічних закупівель  (постанова КМУ № 631 від 01.08.2013) та поекти рішень щодо майбутніх перевірок.
  • Моніторинг закупівлі. 
  • Порядок здійснення моніторингу публічних закупівель.
  • У разі виявленя порушення - вимога про усунення. Як працює?
  • Як реагувати на рекомендації і зауваження Держаудитслужби?
  • Строк здійснення моніторингу закупівлі.
  • Рішення про проведення комплексної перевірки.
  • Перевірка. Накладення штрафів за рішенням суду.
  • Окремий “кабінет” ДАСУ у системі.

Всі дії ДАСУ (рішення, діалог із замовником…) у процесі моніторингу оприлюднюються публічно для перегляду всім відвідувачам в системі.
3. ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ. Зміни до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».

4. Робота системи DOZORRO: risk.dozorro.org?

5. Повноваження при проведенні контролю за дотриманням законодавства у сфері закупівель:

6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ у сфері закупівель та розміри адмінштрафів за порушення законодавства. Ризики учасників та замовників.

 

ЗМІНИ ЗАКОНОДАВСТВА 2018/2019! ПОРЯДОК ЗАКУПІВЕЛЬ З УРАХУВАННЯМ НОВИХ ВИМОГ: правові та організаційні аспекти.

7. Сучасний стан нормативно-правового поля здійснення державних закупівель. Аналіз всіх змін.

8. Закон України «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ». PROZORRO.

9. DoZorro. Моніторинговий портал публічних закупок.

10. ПЛАНУВАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ. Порядок та основні умови планування: ефективна організація закупівель протягом року.

11. Загальні умови здійснення закупівель.

12. Окремі етапи організації та проведення процедур закупівель. 

13. Здійснення закупівель за рамковими угодами.

14. ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.

 

ЕЛЕКТРОННІ ЗАКУПІВЛІ. PROZORRO – законодавчі та  технічні аспекти роботи.
Процедури закупівель: практика та особливості їх проведення.

15. Майстер-клас реального проведення закупівель в режимі on-line.

16. Практика проведення електронних закупівель з використанням системи PROZORRO в режимі он-лайн (для учасників і замовників).

17. Використання даних відкритих баз та реєстрів при проведенні процедур закупівель.

18. Організація та проведення відкритих торгів.

19. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ. 

20. Встановлення, виконання та перевірка окремих вимог тендерної документації (кваліфікаційної документації).

21. Особливості проведення допорогових закупівель, відкритих торгів (українських та європейських).

22. Забезпечення тендерної пропозиції. Оптимальний вибір способу і розміру забезпечення.

23. Окремі етапи організації та проведення процедур закупівель.

24. Порядок отримання тендерних пропозицій.

25. Оцінка тендерних пропозицій та кваліфікаційних вимог учасників.

26. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися. 

27. Процедура конкурентного діалогу: організація та проведення.

28. Переговорна процедура закупівлі. 
   • Порядок, підстави та умови застосування переговорної процедури закупівлі.
   • Обґрунтування підстави для застосування процедури закупівлі.
   • Порядок проведення.
   • Наслідки проведення переговорної процедури закупівлі для замовника.
   • Закупівля енергоносіїв, водо-, теплопостачання, водовідведення тощо.
   • Нове при здійсненні закупівлі природного газу.

 

ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ ЧИ КОМІТЕТ З КОНКУРСНИХ ТОРГІВ.

29. Організація діяльності комітету з конкурсних торгів.

30. Уповноважена особа в організації щодо проведення запівель.

31. Хто приймає рішення та їх легітимність.

32. Хто входить до складу.

33. Проблемні питання.

34. Законодавчі колізії та шляхи їх вирішення.

35. Корупційні ризики та складові.

 

ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ТА КОНТРОЛЬ.

36. Порядок оскарження процедур закупівлі.

37. Контроль за здійсненням закупівель та основні аспекти перевірок.

38. Функції та повноваження Державної аудиторської служби.

39. Відповідальність у сфері закупівель. Ризики учасників та замовників. Можливості їх мінімізації.

 

НОВИЙ ПОРЯДОК ОСКАРЖЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ.

 

ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ з 11 грудня 2018! Здійснення закупівлі по-новому: від переговорної процедури до відкритих торгів.

40. Закон України «Про ринок електричної енергії» №2019-VIII регулює  відносини, пов’язані з виробництвом, передачею, розподілом, купівлею-продажем, постачанням електричної енергії споживачам.

41. Продовжують діяти і окремі норми Закону України «Про електроенергетику» від 16.10.1997 № 575/97-ВР.
Окремі зміни у порядку функціонування ринку електричної енергії, запроваджені Законом № 2019, торкнуться безпосередньо й замовників.

42. При закупівлі електроенергії замовники повинні застосовувати норми Закону України «Про публічні закупівлі».

 


 

Вартість участі  1700 грн. (без ПДВ) *Можлива оплата з ПДВ.

 

У вартість семінару включено:

  • навчання та консультації, відповіді на запитання;
  • забезпечення новими нормативними документами;
  • кава-паузи;
  • обід;
  • ділові аксесуари;
  • сертифікат.

 

Повернутися до календаря семінарів >>

Заказать услугу:
Зарегистрироваться на семинар: 

on-line

Написать нам письмо: 

 centrkonsult@gmail.com

 

Позвонить: 

(044) 361-38-88, (044) 361-58-88