Тендери. PROZORRO. Публічні електронні закупівлі. Допорогові закупівлі. Закон Про Моніторинг закупівель. Перевірки ДАСУ. Проведення закупівель в 2019!

Для Замовників та Учасників

ДЕРЖАВНІ/ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ В УКРАЇНІ
ТЕНДЕРИ 2020: Зміни! Регулювання. Контроль! 

НОВА редакція Закону "Про публічні закупівлі". Аналіз змін. 

Моніторинг. Контроль та перевірки. Державна аудиторська служба України (ДАСУ)

 

28 лютого 2020р.

м.Київ, вул.Михайлівська 13 - готель "Козацький" (ст.м. "Майдан Незалежності")

У роботі семінару бере участь:

МАКСИМЕНКО З.В. – Експерт з питань держзакупівель з 15 річним досвідом в наданні консалтингових послуг. Брала участь в розробці законодавства і нормативно-правових актів сфери держзакупівель. Автор методичних рекомендацій в системі державних закупівель товарів, робіт і послуг. Сертифікати по правилам The World Bank Group. Стажувалася в Польщі, Фінляндії. ОДИН З НАЙКРАЩИХ ЛЕКТОРІВ-КОНСУЛЬТАНТІВ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.


КОЛІСНИК Тетяна Василівна - Експерт з питань публічних закупівель.
ОДИН З НАЙКРАЩИХ ЛЕКТОРІВ-КОНСУЛЬТАНТІВ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.


КОЛОМІЄЦЬ Максим - Експерт по роботі системи PROZORRO.
Спеціаліст по роботі з державними замовниками одного з майданчиків PROZORRO.

ПРОГРАМА:

НОВИЙ Закон "Про публічні закупівлі"! Аналіз змін. 

1. Нові терміни.

2. Обов’язковість використання Prozorro при закупівлях від 50 тис. грн.

3. АМКУ - неможливість відкликати скаргу.

4. Аномально низькі цінові пропозиції - автоматичне відхилення.

5. Можливість консультацій з бізнесом з боку бюджетних установ.

6. Виправлення помилок у тендерних пропозиціях протягом 24 годин - дозволить переможцю не втратити тендер, а держзамовнику зберегти найбільш вигідну пропозицію.

7. Нецінові критерії оцінки пропозиції.

8. Оскарження. За невиконання рішення АМКУ передбачена відповідальність керівника замовника та штраф у 85 тис. грн.

9. Запровадження персональної відповідальності посадових осіб.

10. ШТРАФИ за порушення законодавства у сфері публічних закупівель (до 10 000 неоподаткованих мінімумів).

11. Багато інших доповнень та змін.

 

ЗМІНИ ЗАКОНОДАВСТВА! Порядок закупівель з урахуванням нових вимог: правові та організаційні аспекти.

1. Аналіз всіх змін нормативно-правового поля здійснення державних закупівель.

2. Постанова КМУ від 10 липня 2019р. №704, набрала чинності 21.08.2019.

3. Нові тарифи за подачу тендерних пропозицій.
 

МОНІТОРИНГ ЗАКУПІВЕЛЬ. ПРАКТИКА ЗАКОНУ № 2265-VII.

1. Контроль за здійсненням закупівель та основні аспекти перевірок.

2. Перевірки по-новому Державної аудиторської служби України (ДАСУ):

  • Нові права ДАСУ. Функції та повноваження ДАСУ та її територіальних органів під час проведення перевірок публічних закупівель  (постанова КМУ № 631 від 01.08.2013) та поекти рішень щодо майбутніх перевірок.
  • Моніторинг закупівлі. 
  • Порядок здійснення моніторингу публічних закупівель.
  • У разі виявленя порушення - вимога про усунення. Як працює?
  • Як реагувати на рекомендації і зауваження Держаудитслужби?
  • Строк здійснення моніторингу закупівлі.
  • Рішення про проведення комплексної перевірки.
  • Перевірка. Накладення штрафів за рішенням суду.
  • Окремий “кабінет” ДАСУ у системі.

Всі дії ДАСУ (рішення, діалог із замовником…) у процесі моніторингу оприлюднюються публічно для перегляду всім відвідувачам в системі.

3. ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ. Зміни до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».

4. Робота системи DOZORRO: risk.dozorro.org?

5. Повноваження при проведенні контролю за дотриманням законодавства у сфері закупівель:

6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ у сфері закупівель та розміри адмінштрафів за порушення законодавства. Ризики учасників та замовників.

 

ЗМІНИ ЗАКОНОДАВСТВА! ПОРЯДОК ЗАКУПІВЕЛЬ З УРАХУВАННЯМ НОВИХ ВИМОГ: правові та організаційні аспекти.

7. Сучасний стан нормативно-правового поля здійснення державних закупівель. Аналіз всіх змін.

8. Практика виконання Закону України «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ». PROZORRO.

9. Проект Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів щодо вдосконалення публічних закупівель” запропонований Мінекономрозвитку як новий та більше удосконалений механізм здійснення публічних закупівель.

10. DoZorro. Моніторинговий портал публічних закупок.

11. ПЛАНУВАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ. Порядок та основні умови планування: ефективна організація закупівель протягом року.

12. Загальні умови здійснення закупівель.

13. Окремі етапи організації та проведення процедур закупівель. 

14. Здійснення закупівель за рамковими угодами.

15. ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.

 

ЕЛЕКТРОННІ ЗАКУПІВЛІ. PROZORRO – законодавчі та  технічні аспекти роботи.
Процедури закупівель: практика та особливості їх проведення.

15. Майстер-клас реального проведення закупівель в режимі on-line.

16. Практика проведення електронних закупівель з використанням системи PROZORRO в режимі он-лайн (для учасників і замовників).

17. Використання даних відкритих баз та реєстрів при проведенні процедур закупівель.

18. Організація та проведення відкритих торгів.

19. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ. 

20. Встановлення, виконання та перевірка окремих вимог тендерної документації (кваліфікаційної документації).

21. Особливості проведення допорогових закупівель, відкритих торгів (українських та європейських).

22. Забезпечення тендерної пропозиції. Оптимальний вибір способу і розміру забезпечення.

23. Окремі етапи організації та проведення процедур закупівель.

24. Порядок отримання тендерних пропозицій.

25. Оцінка тендерних пропозицій та кваліфікаційних вимог учасників.

26. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися. 

27. Процедура конкурентного діалогу: організація та проведення.

28. Переговорна процедура закупівлі. 
   • Порядок, підстави та умови застосування переговорної процедури закупівлі.
   • Обґрунтування підстави для застосування процедури закупівлі.
   • Порядок проведення.
   • Наслідки проведення переговорної процедури закупівлі для замовника.
   • Закупівля енергоносіїв, водо-, теплопостачання, водовідведення тощо.
   • Нове при здійсненні закупівлі природного газу.

 

ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ ЧИ КОМІТЕТ З КОНКУРСНИХ ТОРГІВ.

29 Новели організації закупівельної діяльності замовника за новим Законом "Про публічні закупівлі".

30. Перехід від тендерних комітетів до Уповноважених осіб.

31. Хто займається організацією та проведенням закупівель?

32. Організація діяльності комітету з конкурсних торгів.

33. Уповноважена особа в організації щодо проведення запівель.

  • Вимоги до уповноваженої особи замовника.
  • Положення про Уповноважену особу.
  • Як оформлювати рішення Уповноваженої особи?
  • Основні питання функціонування.

34. Нова посада - Фахівець з публічних закупівель.

35. Хто приймає рішення та їх легітимність.

36. Хто входить до складу.

37. Проблемні питання.

38. Законодавчі колізії та шляхи їх вирішення.

39. Корупційні ризики та складові.

40. Новела! Виключення з поняття "пов'язаності осіб" членів тендерного комітету замовника.

 

ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ТА КОНТРОЛЬ.

41. Порядок оскарження процедур закупівлі.

42. Контроль за здійсненням закупівель та основні аспекти перевірок.

43. Функції та повноваження Державної аудиторської служби.

44. Відповідальність у сфері закупівель. Ризики учасників та замовників. Можливості їх мінімізації.

 

НОВИЙ ПОРЯДОК ОСКАРЖЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ.

  • Поширені види ПОРУШЕНЬ!
  • Способи оскарження.
  • Участь в засіданні органу оскарження.
  • Правові наслідки після прийняття рішення.
  • Оскарження в суді.
  • Оскарження в АМКУ. 
  • Антиконкурентні узгоджені дії у вигляді спотворення результатів торгів.

 

ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ! Здійснення закупівлі по-новому: від переговорної процедури до відкритих торгів.

45. Закон України «Про ринок електричної енергії» №2019-VIII регулює  відносини, пов’язані з виробництвом, передачею, розподілом, купівлею-продажем, постачанням електричної енергії споживачам.

46. Продовжують діяти і окремі норми Закону України «Про електроенергетику» від 16.10.1997 № 575/97-ВР.
Окремі зміни у порядку функціонування ринку електричної енергії, запроваджені Законом № 2019, торкнуться безпосередньо й замовників.

47. При закупівлі електроенергії замовники повинні застосовувати норми Закону України «Про публічні закупівлі».

 

ОКРЕМІ ПИТАННЯ ЩОДО УЧАСНИКІВ ТОРГІВ.

48. Участь у закупівлях згідно Закону України «Про публічні закупівлі»:

  • Джерела інформації про торги.
  • Запити на отримання роз’яснень щодо тендерної документації. Порядок внесення змін до тендерної документації та проекту договору про закупівлю.
  • Необхідність подовження строку подання пропозицій (перенесення торгів на пізнішу дату);
  • Підготовка пропозиції.

49. Участь у Спрощених (допорогових) закупівлях.

  • Порядок проведення. Правомірність встановлення з боку замовників окремих вимог. Механізми оскарження дій та рішень замовників.

50. Виконання окремих вимог тендерної документації.

  • Виписка/Витяг з Єдиного державного реєстру юр.осіб та ФОП в електронному вигляді. Інформація з ЄДРПОУ. Інформація про платника податків.
  • Можливість отримання інформації про відсутність банкрутства юридичної особи та фізичної особи-підприємця через Інтернет. Використання даних відкритих баз та реєстрів при підготовці пропозиції.
  • Можливість забезпечувати собі «конкурента» на торгах в рамках Закону України «Про публічні закупівлі».
  • Тендерне забезпечення та забезпечення виконання умов договору.
  • Відмова в участі у процедурі закупівлі, у разі не виконання вимог статті 17 Закону України;
  • Подання тендерної пропозиції.
  • Процедура розкриття пропозицій: аукціон, оцінка тендерних пропозицій.
  • Розгляд пропозицій. Визначення переможця.
  • Строки та способи надання документів, після наміру замовника укласти договір з переможцем.

51. Коригування умов договору:

  • Зміна ціни, номенклатури, обсягу.

 


 

Вартість участі  1950 грн. (без ПДВ) *Можлива оплата з ПДВ.

 

У вартість семінару включено:

  • навчання та консультації, відповіді на запитання;
  • забезпечення новими нормативними документами;
  • кава-паузи;
  • обід;
  • ділові аксесуари;
  • сертифікат.

 

Повернутися до календаря семінарів >>

Замовити послугу:
Зареєструватися на семінар: 

on-line

Написати нам листа: 

 centrkonsult@gmail.com

 

Зателефонувати: 

(044) 361-38-88, (044) 361-58-88