КАСА на ПІДПРИЄМСТВІ: аналіз змін
КАСА на ПІДПРИЄМСТВІ: аналіз змін в 2019 р.
ОФОРМЛЕННЯ КАСОВИХ ДОКУМЕНТІВ,
РОЗРАХУНОК ЛІМІТУ КАСИ, ШТРАФИ
м.Київ, готель "Козацький" (ст.м."Майдан Незалежності") мапа
Лектор-консультант: Тетяна Мойсеенко - податковий консультант, експерт з трудового права та кадрового обліку, автор багаточисельних статей з оплати праці та трудовому законодавству. |
ПРОГРАМА:
1. Документальний старт організації роботи каси:
- Касові положення, які необхідно мати для ведення касових операцій
- Хто такий касир і його функціонал (обов’язки). Коли касира можна замінити? Розпорядчі документи керівника для виконання обов’язків касира керівником, бухгалтером, менеджером та іншими працівниками
- Касове суміщення. Касове заміщення. Касові сумісництво. Різниця і документальне оформлення.
- Матеріальна відповідальність: документальне оформлення.
2. Підписання касових документів:
- Хто може підписувати і як це оформити документально
- Співпадіння часу роботи в Табелі обліку робочого часу в часом роботи підписантів! Практика перевірок.
3. Касові документи: від заповнення до штрафів
- Прибутковий касовий ордер: особливості заповнення, практичні помилки, які призводять до штрафів у 5-ти кратному розмірі. Приклад заповнення
- Видатковий касовий ордер: особливості заповнення, практичні помилки, які призводять до штрафів у 2-х кратному розмірі. Приклад заповнення
- Відомість на виплату готівки: особливості заповнення, секрети заповнення додатків до відомості. Приклад заповнення. Відповідальність за порушення
- Журнал реєстрації прибуткових і видаткових ордерів: чи обов’язково у паперовому вигляді? Приклад заповнення. Відповідальність за порушення
- Касова книга: паперовий і електронний форми ведення. Особливості заповнення, практичні помилки, відповідальність
4. Ліміт каси:
- Періодичність перегляду ліміту. Розрахунок ліміту за різними методами. Рекомендації розрахунку ліміту на зростання
- Документальне оформлення розрахованого ліміту і його застосування та розрахунку
5. Санкції за порушення ведення касових операцій
6. РРО у запитаннях-відповідях.
Вартість участі одного слухача - 1650 грн. (без ПДВ). Можлива оплата з ПДВ.
У вартість семінару включено:
- навчання та консультації, відповіді на запитання;
- забезпечення новими нормативними документами;
- кава-паузи;
- обід;
- ділові аксесуари;
- сертифікат.
ДІЮТЬ ЗНИЖКИ!
Повернутися до календаря семінарів >>
(044) 361-38-88, (044) 361-58-88