КАСА на ПІДПРИЄМСТВІ: аналіз змін

КАСА на ПІДПРИЄМСТВІ: аналіз змін в 2019 р.
ОФОРМЛЕННЯ КАСОВИХ ДОКУМЕНТІВ,
РОЗРАХУНОК ЛІМІТУ КАСИ, ШТРАФИ

 

м.Київ, готель "Козацький" (ст.м."Майдан Незалежності") мапа

Лектор-консультант:

Тетяна Мойсеенко - податковий консультант, експерт з трудового права та кадрового обліку, автор багаточисельних статей  з оплати праці та трудовому законодавству.

ПРОГРАМА:

1. Документальний старт організації роботи каси:

  • Касові положення, які необхідно мати для ведення касових операцій
  • Хто такий касир і його функціонал (обов’язки). Коли касира можна замінити?  Розпорядчі документи керівника для виконання обов’язків касира керівником, бухгалтером, менеджером та іншими працівниками
  • Касове суміщення. Касове заміщення. Касові сумісництво. Різниця і документальне оформлення.
  • Матеріальна відповідальність: документальне оформлення.

2. Підписання касових документів:

  • Хто може підписувати і як це оформити документально
  • Співпадіння часу роботи в Табелі обліку робочого часу в часом роботи підписантів! Практика перевірок.

3. Касові документи: від заповнення до штрафів

  • Прибутковий касовий ордер: особливості заповнення, практичні помилки, які призводять до штрафів у 5-ти кратному розмірі. Приклад заповнення
  • Видатковий касовий ордер: особливості заповнення, практичні помилки, які призводять до штрафів у 2-х кратному розмірі. Приклад заповнення
  • Відомість на виплату готівки: особливості заповнення, секрети заповнення додатків до відомості. Приклад заповнення. Відповідальність за порушення
  • Журнал реєстрації прибуткових і видаткових ордерів: чи обов’язково у паперовому вигляді? Приклад заповнення. Відповідальність за порушення
  • Касова книга: паперовий і електронний форми ведення. Особливості заповнення, практичні помилки, відповідальність

4. Ліміт каси:

  • Періодичність перегляду ліміту. Розрахунок ліміту за різними методами. Рекомендації розрахунку ліміту на зростання
  • Документальне оформлення розрахованого ліміту і його застосування та розрахунку

5. Санкції за порушення ведення касових операцій

6. РРО у запитаннях-відповідях.

 

Вартість участі одного слухача - 1650 грн. (без ПДВ). Можлива оплата з ПДВ.

 

У вартість семінару включено:

  • навчання та консультації, відповіді на запитання;
  • забезпечення новими нормативними документами;
  • кава-паузи;
  • обід;
  • ділові аксесуари;
  • сертифікат.

 ДІЮТЬ ЗНИЖКИ!

Повернутися до календаря семінарів >>

Замовити послугу:
Зареєструватися на семінар: 

on-line

Написати нам листа: 

 centrkonsult@gmail.com

 

Зателефонувати: 

(044) 361-38-88, (044) 361-58-88