Мобілізація авто: нові акценти для підприємств, ФОПів та громадян. Головна транспортна первинка: подорожні листи та ТТН, е-ТТН – вже близько! Подорожні листи. Пальне для автівки на підприємстві. Списання пального та нормування. Ремонти та та техобслуговування, правила обліку та документального оформлення. «Шинно-акумуляторний» облік: від придбання до утилізації. Автотранспорт на службі ЗСУ: правила обліку та оформлення. Знищений та втрачений транспорт: коли настане час списання?
Вартість участі у вебінарі 2100,00 грн. (без ПДВ)
Можлива оплата з ПДВ
Доповідач:
Губіна Ірина Анатоліївна
Редактор газети «Бухгалтерія», автор численних публікацій з оподаткування та бухгалтерського обліку, з 1999 року успішний досвід незалежної лекційної діяльності в сфері податкового та бухгалтерського обліку, спеціалізація: податок на прибуток та ПДФО.
Програма:
Мобілізація авто: нові акценти для підприємств, ФОПів та громадян
Авто для мобілізації: як будуть визначати
Коли можуть забрати для військових потреб авто громадянина, чи врятує передача в оренду авта на підприємство
Чи можуть позбавити водійського посвідчення за ненадання авта для потреб військових
Мобілізація авто на підприємстві: які зміни очікувати порівняно із діючим порядком
«Авто–звітність» до ТЦК: головні акценти
Як обліковувати авто, яке мобілізували
Хто та коли може розраховувати на компенсацію за знищене авто, яке мобілізували
Коли списувати з обліку мобілізоване авто
ФОП та «автомобілізація» – чи треба подавати звітність до ТЦК, на яких умовах у ФОПа можуть мобілізувати транспорт
Відповідальність за ухилення від «автомобілізації» та звітування – за що можуть накласти штрафи та які
Автотранспорт на підприємстві: вимоги воєнного часу
- Положення про автотранспорт на підприємстві та навіщо мати таки документ взагалі
- Вимоги воєнного часу – що врахувати у локальних документах
- Як оформити особисте використання транспорту працівниками підприємства та які податкові наслідки це може мати
Головна транспортна первинка: подорожні листи та ТТН, е-ТТН – вже близько!
ТТН:
- е-ТТН – коли нарешті чекати, зміни, хто має застосовувати, як це буде працювати, які вноситимуться у Закон про автотранспорт, відповідальність
- ТТН та габаритно-ваговий контроль: хто та як накладає штрафи у період воєннного часу. Відповідальність за відсутність обов’язкової інформації в ТТН
- Податковий аспект ТТН: коли цей документ є необхідним, що робіти із товарністю/безтоварністю операції у разі відсутності ТТН
- Наслідки відміни Порядку № 207 – чи стане простіше доводити можливість не використовувати ТТН
- ТТН довільної форми: коли та навіщо потрібна?
Подорожні листи:
- чи можна відмовитися від них у період воєнного стану
- як зробити подорожній лист зручним для бухгалтера та працівника, який використовує транспорт
- головні вимоги щодо заповнення та оформлення – на що звернути увагу
Пальне для автівки на підприємстві: головні акценти придбання та зберігання, коли треба отримувати ліцензію та реєструватися платником паливного акцизу
- як обрати найбезпечніший варіант використання пального для заправки автівок
- Пальне для автовок VS пальне для генератора – дивись на переплутай! Ризики мультіфункціонального використання в світлі останніх законодавчіх змін
- Які документи підтверджують придбання, які треба мати обов’язково
- Все про чек РРО -податкові наслідки відсутності, чи треба мати обов’язково, судова практика «за» та «проти»
- На якому рахунку безпечно вести облік пального
- Чи варто користуватися первинкою із Інструкції № 281
- Податкові наслідки у разі відсутності чеку РРО при придбанні пального
- коли слід реєструватися платником паливного акцизу
- яких операцій слід уникати, щоб не наразитися на штрафи та не отримати статус платника паливного акцизу «зненацька»
- чи треба реєструватися платником паливного акцизу, щоб імпортувати пальне для власних потреб
- Чи треба брати ліцензію на зберігання пального, яке використовується для заправляння автівок, чи можна працювати без ліцензії
Списання пального та нормування: як діяти в умовах відміни Норм № 43
– документальне підтвердження, формування витрат – за нормами чи за фактичним споживанням?
– чи обов’язково використовувати подорожні листи
– Норми № 43 відмінено: що далі? Як побудувати зручну систему списання палива,
– чи є податкові ризики у разі не застосування тимчасових норм списання палива, які діють після 2 листопада 2023 року
– як розробити власні норми списання палива
– особливості оподаткування позанормативних витрат (ПДВ, ПДФО, ВЗ): оптимізуємо податкове навантаження
Ремонти та та техобслуговування, правила обліку та документального оформлення
Бухгалтерські особливості у «ремонтних» та «обслуговуючих» заходів.
Чи потрібно виводити з експлуатації автомобіль, що підлягає ремонту
Що робити із амортизацією, коли ремонт триває більше одного місяця
Ремонт та поліпшення орендованого транспорту: як обліковувати та повертати, податкові наслідки та правила
«Шинно-акумуляторний» облік: від придбання до утилізації
Нормативні документи, що регулюють цю галузь.
Первинні документи для обліку шин та акумуляторів
Облік зимових та літніх шин: як відображати
Норми для списання шин та акумуляторів: чи обов’язково цим користуватися, які податкові ризики є у разі списання шин/акумуляторів які не досягли експлуатаційних норм
Обліковий цикл шини та акумулятора від придбання до списання: вибір оптимальної облікової схеми для сприятливих податкових наслідків
Автотранспорт на службі ЗСУ: правила обліку та оформлення
- Вилучення чи добровільна передача: відмінності та особливості
- Документальне оформлення передання – що обов’язково має бути у первинних документах
- Що робити, якщо передали без документів – які наслідки та ризики
- Облікові та податкові наслідки передання
Знищений та втрачений транспорт: коли настане час списання?
- Чи варто чекати закінчення воєнного стану для списання
- Як підтвердити документально факт знищення та невідновлюваного пошкодження
- Амортизація: припиняти чи ні?
- Податкові та бухгалтерські наслідки списання
Вартість участі у вебінарі 2100,00 грн. (без ПДВ)